Zorgdienst

Compaan (Revalidatie)

Meer informatie?

U kunt ons altijd bellen, mailen of gebruik het contactformulier.

Contactformulier

Op deze pagina vind u informatie over de Compaan, zoals we deze gebruiken bij Revalidatie

  • Wat is de Compaan
  • Waarvoor gebruiken we de Compaan
  • Brochure
  • Gebruikersovereenkomst
  • Veelgestelde vragen

Wat is de Compaan?

Waarvoor gebruiken we de Compaan?

  • Cliënt eigenaarschap van het hersteltraject geven
  • Het verminderen van ligdagen en de benodigde behandeluren
  • Het bevorderen van welzijn en tevredenheid onder cliënten
  • Thuis verder revalideren
  • Zorgverlening vergemakkelijken 

Compaan geeft zorgverleners en behandelaren een veilig en makkelijk platform voor digitale zorg. Cliënten ontvangen daarvoor een supermakkelijke tablet. Behandelaren en zorgverleners kunnen oefenvideo’s agenderen en kunnen beeldbellen. Daarnaast hebben familie en vrienden toegang tot het Compaan Familie Portaal, de online familie-omgeving van waaruit zij eenvoudig contact kunnen houden. En gaat de clïent naar huis, dan reist de Compaan mee zodat de revalidatie thuis afgemaakt kan worden.

Handleidingen

Gebruikersovereenkomst

(volgt)

Veelgestelde vragen

  1. Zijn er kosten aan verbonden?
    Neen, de Compaan is onderdeel van de zorg die we u bieden.

  2. Is de tablet van mij?
    Nee, u krijgt de tablet in bruikleen. Het account kan wel meegenomen worden naar een nieuwe Compaan, mocht u uit zorg gaan bij IJsselheem. Neem hiervoor contact op met de Helpdesk van Compaan (na 90 dagen wordt het account verwijderd).
     
  3. Hoe is het geregeld met mijn privacy?
    Compaan en IJsselheem voldoen aan de verplichtingen die de wet stelt op het gebied van privacy en bescherming van persoonsgegevens. Compaan verwerkt uw persoonlijke informatie digitaal. We slaan, behalve contactgegevens, zo min mogelijk informatie op en nemen bijvoorbeeld gezondheidsinformatie niet op in het systeem, maar wel je naam en adres. We hebben strenge eisen gesteld aan de beveiliging van de Compaan en blijven kijken hoe we het in de toekomst zo veilig mogelijk kunnen houden. 
      
     Meer informatie hierover is te vinden op onze pagina privacyverklaring 
     
  4. Waar kan ik terecht met vragen of storingen van de Compaan?
    Via de website van Compaan is veel informatie te vinden: www.uwcompaan.nl/servicedesk
     
    Komt u hier niet uit? Dan kunt ook bellen met het Compaan Helpcentrum: 088 1450 100. Het Compaan Helpcentrum is alle dagen van het jaar geopend tussen 9.00-17.00 uur.
     
    Bekijk meer vragen

 

 

Deel deze pagina